Wednesday, November 3, 2010

Last And Forever

aku harap ini kali terakhir buat aku untuk kau tiada lagi ingin ku persembahkan untuk kau.tiada lagi daya ku menangisi pemergian sang kumbang jika terjadi aku redha untuk kau.biar pun sering kali kita bergelora mengharungi pancaroba alam sementara ini  dan juga dengan sikap aku sebegini.jatuh cinta pertama kali melihat senyuman mu berniat ingin mendampingi diri kau rasa suka meluap-meluap akhirnya menjadi sayang.percaya lah kata- kata aku takkan sia sia kan kau.                                                                                                                                                                                                                                   buat kau yang amat aku sayang                                                                                                                                    sang kekasih

No comments:

Post a Comment